Logo firmy Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM mgr Katarzyna Majnert
Ocena firmy:

Kategorie:

  • Biura rachunkowe
  • Usługi
  • Ubezpieczenia i Odszkodowania

Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM mgr Katarzyna Majnert

Adres:

Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM mgr Katarzyna Majnert
Z.Wł. Wyszyńskich 26
63-720 Koźmin Wlkp.

Kontakt:

Telefon: 609 323 928

Wyślij wiadomość

Strona www
Zapamiętaj firmę

Wyznacz trasę

Oferta firmy

Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM z siedzibą w Koźminie Wielkopolskim rozpoczęła działalność gospodarczą w 2012 roku ze względu na rosnące potrzeby Przedsiębiorców oraz osób planujących rozpoczęcie działalności, co było dla nas motywem przewodnim w rozpoczęciu działalności.

Misją przewodnią Kancelarii Rachunkowej OFFICIUM jest bycie partnerem dla naszych Klientow, dostarczając im najwyższej jakości usług z zakresu obsługi rachunkowo-księgowej, doradztwa gospodarczego, prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń z ZUS, PFRON oraz szerokopojętej wspólpracy prawno-finansowej z naszymi Partnerami.

"Klient to dla nas najlepsza nagroda"

Pozycja przedsiębiorstwa jest często determinowana kwalifikacjami osób prowadzących firmę. Dlatego mając na uwadze dobro naszych Klientów Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM posiada wszelkie pozwolenia oraz Certyfikat Księgowy wydany przez Ministra Finansów nr 55053/2012 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, na podstawie art. 76b ust.1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223, z póź. zm.).

Kancelaria Rachunkowa OFFICIUM posiada również obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych od wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych.

OFERTA:

1. Obsługa rachunkowo - księgowa, prowadzenie:

- ksiąg rachunkowych
- podatkowej księgi przychodów i rozchodów
-ewidencji przychodów zryczałtowanych, karty podatkowej
-rejestrów VAT
-metody kasowej itp.
-sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i zestawień podatkowych
-szerokopojęta pomoc przy kontrolach podatkowych
-zwrot różnicy podatku VAT z materiałów budowlanych

2. Kadry i płace:

-sporządzanie wszelkich dokumentów kształtująchych stosunek pracy, umów cywilno-prawnych
-prowadzenie ewidencji czasu pracy
-sporządzanie sprawozdań dla GUS
-naliczanie wynagrodzeń, z uwzględnieniem premii i nadgodzin
-sporządzanie i wysyłanie informacji do właściwego organu podatkowego PIT-11, PIT-8B, PIT-40 itp.

3. Rozliczenia z ZUS, PFRON:

-rejestrację przeciębiorców oraz pracowników do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych
-sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS
-rozliczanie obciążeń, dofinansowań oraz refundacji z Państwowego Funduszu Rehabilitacj Osób Niepełnosprawnych (PFRON)
-doradztwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz pozyskiwaniu dofinansowań na stanowiska pracy
-pełna obsługa SODiR


4. Doradztwo gospodarcze:

-wszelka pomoc przy rejestrowaniu własnego biznesu
-fachowe wypełnianie wniosków dotyczących dotacji z PUP, PFRON, innych funduszy pomocowych
-analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
-sporządzanie biznes planów
-sporządzanie wniosków kredytowych oraz współpraca z bankiem

5. Obsługa prawno - finansowa:

-służebność przesyłu
-odszkodowania
-windykacja
-leasing
-reprywatyzacja

Opinie o firmie

Ta firma nie ma jeszcze żadnych opinii. Twoja może być pierwsza.

Dodaj swoją opinię

Aby dodać opinię o firmie musisz się zalogować.

Potrzebujesz pomocy?